15 грудня було організоване та успішно проведене засідання Державної агенції автомобільних доріг України. Представники організації поділилися із вітчизняними ЗМІ про підсумки проведених робіт у поточному році та розповіли про плани на наступні декілька років.
За словами Новака Славоміра на організацію державних закупівель з послуг будівництва доріг в Україні витрачено у поточному році близько 54 мільярди гривень. Ця колосальна сума свідчить про активний розвиток України, що починається з інвестування у її майбутній добробут, розвиток бізнесу та туристичних напрямків.
Всього за підсумками року зафіксовано 2816 процедур закупівель, і на даний час є активними близько 120 процедур на суму близько 13 мільярдів. Завдяки використанню системи державних закупівель Prozorro, створено можливість економії державних коштів у розмірі 2,5 мільярди гривень.
Найбільш успішними проектами даного року можна вважати будівництво доріг у Львівській та Волинських областях. Тендери виграли польські будівельні компанії, які підписали контракти на ремонт доріг в межах даних областей. Вартість робіт складає 53,4 мільйони євро. Зазначимо, що за результатами проведених торгів учасники угоди домовилися, що дороги на ділянках Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, Червоноград – Рава Руська будуть відремонтованими за європейськими стандартами протягом наступних двох років.
Що стосується подальшого розвитку Автодору та виконання робіт з будівництва доріг в Україні, то на наступні роки також будуть виділені значні кошти з державного бюджету на розвиток інфраструктури країни. Однак, що стосується платних доріг, на тему яких було багато дискусій, то їх будівництво відстрочено щонайменше на 3-4 роки. Проблема будівництва повинна бути узгодженою на законодавчому рівні, оскільки державі потрібно буде врахувати можливе зменшення трафіку по запланованих напрямах, у результаті чого планових доходів від можливості переїзду платними дорогами не надійде. В такому разі Україна повинна взяти на себе відповідальність за підтримку доріг у належному стані, а це означатиме, що необхідно створити законодавчу базу, яка включатиме фінансування утримання даних доріг до складу державних витрат.