В наступному році планується зростання кількості комерційних тендерів

В наступному році планується зростання кількості комерційних тендерів

2017-12-20T14:53:35+03:0020.12.2017|

За останні роки процедура відкритих тендерів, де державні підприємства закуповують необхідні товари та послуг, стала настільки відшліфованою та широковживаною, що системою Prozorro почали активніше користуватися і комерційні підприємства.  І у цьому є сенс, оскільки  вітчизняні виробники, що слідкують за державними закупівлями, постійно отримують запити на продукцію, а тому не скористатися вже створеними механізмами та технологіями – це втратити можливість економії як грошей, так і часу.

Статистика показує, що динаміка комерційних тендерів має зростаючу тенденцію, а в наступному році очікується ріст користування системою Prozorro для закупівель вітчизняним приватним бізнесом на 15%. Зазначимо, що в середньому на один приватний тендер приходить 4 учасники, це дає змогу дійсно обирати кращі цінові чи якісні характеристики товарів, робіт та послуг.

Така інформація була озвученою керівником тендерного майданчику SmartTender.biz, що знаходиться в системі  Prozorro. Основні засади проведення комерційних тендерів створюють умови для розвитку можливості покупцям та клієнтам, не залежно від форми власності їх підприємств, знаходити одне одного і ефективно використовувати фінансові ресурси. Необхідно зазначити, що практика зростання комерційних тендерів створює умови для розвитку вітчизняного бізнесу, що буде орієнтований на створення конкурентоспроможного продукту, оскільки основний бізнес буде мати можливість виходу на виробника, що пропонує найвигіднішу ціну.

Фактично, ринок комерційних тендерів є досить великим, і він включає усі галузі господарювання підприємств України. Дослідники стверджують, що такі закупівлі мають більше перспектив для розвитку, адже наявність в середньому чотирьох пропозицій є більшою ніж, в державному секторі.

За даними поточного року проведено комерційних тендерів із закупівлі товарів, робіт та послуг на загальну суму 37 млрд гривень, на продаж – 34 млрд. грн.

 

Тепер підприємці більш активно використовують діючі платформи для закупівель для того, щоб отримати можливість реалізовувати власну продукцію в будь-якому куточку України.